wtorek, 11 czerwca 2013

Guns n' Roses - The Real History

Jak na razie, nie napisałam jeszcze następnego rozdziału, ale postaram się w tym tygodniu dodać jeszcze jeden lub kilka. Ale muszę Was, moi kochani czytelnicy, szczerze i z całego serca przeprosić, ale nie wiem czy w wakacje coś dodam... Przynajmniej nie na początku, bo wyjeżdżami... Ale postaram się pisać, kiedy tylko będę miała taką możliwość.
A tym czasem, wstawiam tutaj historię Guns n' Roses nagraną dla VH1:

"Byli małżeństwem, które zakończyło się rozwodem" ...






Part 2:

Part 3:

Part 4:

Part 5:



P.S. Przepraszam, że dodaję jako linki, ale nie chciało mi znaleźć właściwych filmów. Przynajmniej jest po polsku ;**
P.S.2. Dziękuję za 666 wyświetleń <3

4 komentarze:

  1. Oo już to kiedyś oglądałam i polecam :*
    Aa i ten tego miłego pobytu w Anglii i Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Ja kiedyś to znalazłam, Ale nie obejrzałam do końca, no a poza tym nie miałam jeszcze bloga ;)

      Usuń
    2. Jak to oglądałam, to mi się normalnie płakać chciało, no najbardziej pod koniec oczywiście... rozpad :(

      Usuń