niedziela, 1 września 2013

Liebster Blog Award

Tak, no więc, ja tez zostałam nomonowana do Liebster Blogger Award, a zawdzięczam to Cincilli, Michelle Rose i Wredne Kiwi, dziękuję Wam! Tak czy inaczej, mam trzy nominacje, więc postanowiłam, że odpowiem na wszystkie pytania, które zostały mi zadane, a jest ich 31 :) 
Blogi, które nominowałam: (kolejność nie ma znaczenia, wszyscy jesteście świetni!):
A teraz czas na odpowiedzi:
Od Michelle:
1. Czy podobają Ci się tatuaże ? 
Tak, nawet bardzo! Szczerze mówiąc planuję sobie kilka zrobić :)
2. Co planujesz robić w przyszłości ?
Dokładnie to jeszcze nie wiem, ale chyba chciałabym być dziennikarką albo reżyserem :) Na pewno chciałabym wyjechać do L.A. :D
3. Co lub kogo szanujesz najbardziej? 
Najbardziej szanuję ludzi prawdziwych i szczerych, takich, którzy nikogo nie udają i nie próbują być takim, jak dyktują mu inni.
4. Jaką cechę w sobie najbardziej lubisz ?
Wydaje mi się, że to, że jestem uparta i zawsze mam własne zdanie - nie lubię się podporządkowywać, tylko działam wg. własnych zasad :)
5. W ramach konkursu wygrałaś dzień ze swoim idolem. Jak spędzisz z nim czas ?
O booże... Pewnie gdyby coś takiego się stało, to najpierw bym kilka razy zemdlała, a jak bym się ogarnęła, to myślę, że spędziła bym z nim czas głównie na rozmowie, tak mi się wydaje :D
6. Co myślisz na temat wszelkiego rodzaju używek np. narkotyków, alkoholu ?
Ogólnie, to jestem przeciwna, ale tak nie zupełnie :p Jestem przeciwna jakimkolwiek uzależnieniom, ale tak okazjonalnie to wydaje mi się być okej. Wszystko spoko, ale najważniejsze, żeby z umiarem.
7.Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu ?
Myślę, że najważniejsze jest dążenie do wyznaczonych celów i oczywiście muzyka. Muzyka jest dla mnie bardzo ważna, chociaż ani nie mam głosu, żeby śpiewać, ani nie umiem grać na żadnym instrumencie...
8. Trzy przymiotniki, którymi mogłabyś opisać siebie to ?
Trochę szalona, rozmarzona i raczej szczera.
9. Kto jest twoim idolem bądź autorytetem ?
Mam wielu idolów, jednak moim autorytetem jest Slash. Uwielbiam go za tą jego szczerość, całkowite poświęcenie się temu co robi i skromność - pomimo tego, że jest gwiazdą dużego formatu, jest skromny.
10. Twoja największa motywacja do prowadzenia bloga to ?
Na pewno motywują mnie komentarze z opiniami o tym, co pszę i jak piszę. Nie ważne, czy sś pochlebne czy nie, cenię szczerość. Dodam jeszcze, że prowadzę bloga po to, by w pewnym sensie opublikować tu swoje marzenia i emocje. 

Od Cincilli:
1.Twój blog został założony spontanicznie czy długo nad tym myślałaś.??
Raczej spontanicznie, chociaż już wcześniej miałam napisane trochę tej całej historii. Nigdy jednak nie myślałam, że ją opublikuję :D
2.Twoja największa zaleta.?
Tak jak pisałam wyżej, uważam, że fakt, iż mam własne zdanie.
3.Twoja największa wada.??
Chyba niecierpliwość i to, że często łapię doła... No i jestem też trochę nieśmiała, jeśli chodzi o występowanie przed kimś, bardzo tego nie lubię.
4. Ile czasu zajmuje ci napisanie posta.?
Zależy, czasami po prostu zaczynam pisać i kończę, np. 3 godziny później, mając cały rozdział, a czasami zajmuje mi to nawet ponad tydzień.
5.Czy wygląd bloga jest dla ciebie ważny?
No na pewno, nie lubię, kiedy jest czegoś za dużo i jest mało przejrzyście.
6.Dostałaś kiedyś komentarz od blogera/blogerki,której nie znasz.???
W sumie zaczynając pisać bloga, byłam mało obeznana w tym 'blogerskim środowisku', więc na pewno dostałam komentarz od kogoś, kogo nie znałam.
7.Ulubione słodycze??
Raczej nie mam jakiś specjalnie ulubionych, chociaż bardzo przepadam za czekoladą, lodami waniliowymi i ciastkami :)
8.Twoje największe hobby?
Chyba muzyka, uwielbiam środowisko muzyczne, kocham też śpiewać, chociaż nie mam głosu. Poza tym lubię czasami posiedzieć w ciszy i samotności, na przykład pisząc właśnie nowe rozdziały. Kiedyś nawet napisałam wiersz :p
9.Czego nigdy byś nie zrobiła??
Nigdy nie skrzywdziłabym zwierzęcia, człowieka raczej też nie, chociaż niektórzy to straszne dupki,  żeby gorzej nie powiedzieć.
10.Miałaś chwilę zwątpienia,np.gdy nie miałaś żadnych komentarzy.?
Często się martwię, ogólnie mam dość mało komentarzy, ale piszę bloga, bo wiem, że jest chociaż jakaś grupka ludzi, którym na mnie zależy, przynajmniej tak mi się wydaje. Bardzo Wam dziękuję, za to, że mnie czytacie i co ważne, komentujecie, a nawet czasami podtrzymujecie na duchu :)
11.Ulubiony zespół i gatunek muzyczny??
Jest wiele zespołów które lubię, jednak moi najukochańsi to Guns n' Roses. Gatunek to oczywiście rock, metal i ich podgatunki, chociaż muszę się przyznać, że czasami zdarza mi się słuchać jakiegoś popu, itp. Jednak są to rzadkie sytuacje, przykładowo, wtedy kiedy jestem smutna, lubię posłuchać różnych smutnych i dobijających piosenek... :)

Od Wrednego Kiwi:
1. Jaki jest twój ulubiony film?
Raczej nie mam jakiegoś ulubionego, chociaż bardzo podobały mi się: "Incepcja", "Lot" i "Apocalypto".
2. Chciałabyś coś zmienić w swoim wyglądzie lub charakterze?
W wyglądzie na pewno, twarz, figurę i włosy :p A co do charakteru, to chyba raczej nie :)
3. Ulubiony cytat?
Mam trzy, podam wszystkie :)
"Zycie to coś, co upływa, kiedy jesteś zajęty snuciem planów na przyszłość." ~John Lennon
"Najważniejszą rzeczą jest to, aby cieszyć się swoim życiem - być szczęśliwym - tylko to się liczy. ~Audrey Hepburn
"Życie jest po to, żeby je przeżyć. " ~Marilyn Monroe
4. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Chyba najbardziej do Ameryki, chciałabym zwiedzić całą.
5. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
chciałabym mieszkać w Los Angeles, czy mi się to uda to nie wiem, ale o tym marzę.
6. Kto jest twoim autorytetem?
Jak już mówiłam, Slash.
7. Jaki  masz stosunek do narkotyków i innych używek?
Na to też odpowiadałam, ogólnie nie mam nic przeciwko, ale jeśli ma się umiar. Jeśli popadnie się w nałóg, to to najgorsze, co może być.
8. Żałujesz jakiejś rzeczy w swoim życiu?
Żałuję, że nie urodziłam się w latach 80, najlepiej w L.A...
9. Możesz przenieść się w czasie. Korzystasz?
Oczywiście, że tak! 
10. Masz rodzeństwo?
Tak, starszego brata :)

I moje pytania do Was:
1. Czym dla Ciebie jest muzyka?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
4. W której teraz jesteś klasie?
5. Kto jest Twoim autorytetem, jeśli oczywiście masz kogoś takiego?
6. Pięć ulubionych piosenek?
7. Dwa ulubione filmy?
8. Epoka, w której chciałabyś/chciałbyś żyć?
9. Opisz siebie w jednym lub dwóch zdaniach.
10. Za co lubisz Guns n' Roses?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z moich odpowiedzi i że chociaż trochę pozwoli Wam to mnie poznać :) Od razu mówię, że wszystkie odpowiedzi były w 100% szczere.
Jeszcze raz dziękuję, za nominację :D Jeśli chcielibyście o coś jeszcze zapytać, to piszcie w komentarzach :p


1 komentarz:

  1. Nowy rozdział u mnie :)
    http://mygnrstory.blogspot.com/

    Bardzo Ci dziękuję za nominację :***

    OdpowiedzUsuń